Bautech Posadki Przemysłowe i Dekoracyjne
Youtube Youtube Pinterest Facebook
Polish (Poland)English (United Kingdom)Russian (CIS)
Strona główna » Posadzki przemysłowe » Produkty » Posadzki Żywiczne » Realizacje » Serwis samochodowy

Posadzka w Serwisie Samochodowym

Posadzka auto serwis samochodowy

Powłoka SL System z żywic epoksydowych. Grubość ok. 1,5 mm, ułożona na płycie betonowej. Odporna na wycieki wszelakich płynów ustrojowych samochodów, jak olej silnikowy, płyn chłodniczy, hamulcowy, wspomagania. Odporna na urazy mechaniczne, jak upuszczenie pneumatycznego "guna", młotka. 

 

kontrolka check engine

 

 

 

Posadzka żywiczna w auto-serwisie

 

Nazwa obiektu: Autoryzowana stacja obsługi samochodów Toyota, Lubin, woj. dolnośląskie

  

Technologia: Posadzka epoksydowa SL System, gładka, szara.

 

Rodzaj i przeznaczenie obiektu: hala napraw samochodów, auto serwis, warsztat, mechanika-elektronika pojazdowa, diagnostyka, serwis oponiarski

Rok wykonania: 2014

 

Dlaczego żywica do serwisu samochodowego?

Przecież bywa droższa niż betonowa posadzka przemysłowa. Posadzka z żywic epoksydowych jest jednak wyjątkowo szczelna (nienasiąkliwa), chemoodporna (bardziej niż beton utwardzony powierzchniowo). Na powłokach epoksydowych nie zostają plamy. A w stacji obsługi pojazdów mamy do czynienia z permanentnymi wyciekami - oleju, płynów chłodniczych, hamulcowych. Nieobojętna dla nawierzchni warsztatu jest sól wwożona do hali na kołach pojazdów zimową porą. Dlatego, choć betonowa posadzka ew. wytrzymałaby w warsztacie elektronicznym, to nawet do takich lżejszych zastosowań polecamy żywice.

 

Zalety vs wady 

Żywice same w sobie nie stanowią warstwy konstrukcyjnej, choćby ze względu na grubość ok. 1,5 mm. Czyli pod epoksydą mamy płytę betonową, co może być wadą albo zaletą. Wadą jest gdy budujemy nowy warsztat - wtedy musimy wylać płytę betonową, poczekać aż odparuje wilgoć (zwykle ok. miesiąca), dopiero wtedy zabrać się za rozkładanie żywicy (która jest już utwardzana chemicznie, a więc szybko gotowa do wjazdu na nią samochodem - po 7 dniach; a wejścia człowieka - już po 1 dniu). Niemniej jest taka posadzka (beton + żywica) odpowiednio kosztowna (oczywiście cały czas powównując z podłogą betonową monolityczną, bo w porównaniu z kafelkami żywica wyjdzie cenowo podobnie).

Z kolei żywice mają sporo zalet przy remontach posadzek. Wtedy betonową płytę mamy już gotową (dawno zamortyzowaną). Pozostaje nam usunąć stare kafle i sfrezować wierzchnią warstwę betonu. Albo jeśli płyta ma odpowiednią spoistość i gładkość to nawet frezowanie nie będzie konieczne. Po czym wylać żywice (zwykle 2-3 warstwy). Kosztowo wyjdzie super!

 

Utrzymanie w czystości

Szanujący się warsztat gruntownie sprząta halę minimum raz na tydzień. Zwykle przy pomocy myjki do podłóg. I tu znów żywice mają sporo zalet, bo bywają łatwiejsze do mycia niż podłogi ceramiczne lub beton. W porównaniu z kaflelkami przewagą epoksyd jest minimalna ilość spoin (zagłębień), w których zbiera się pył (fugi na bazie cementu są zwykle spenetrowane przez brud - "czarne", a więc odciskają piętno na PR-rze naszego warsztatu). Z kolei w porównaniu do nawet najlepiej utwardzonego betonu, epoksydy są bardziej plamoodporne.

Jeśli więc dopuszczamy obecność klientów w naszej hali serwisowej, choćby na stanowisku recepcji bezpośredniej, wykonajmy tam posadzkę epoksydową, która nawet po latach będzie po prostu na czystszą i nowszą, robić lepsze wrażenie na zlecających naprawę auta.

 

Potrzebujesz posadzki do serwisu samochodowego, ASO, warsztatu, stacji kontroli pojazdów, usług mechanicznych, diagnostycznych, serwisu ogumienia? Nasi doświadczeni inżynierowie doradzą system, dostarczymy komplet materiałów na Twoją budowę.

 

 

Zadaj pytanie

Budynek autoryzowanej stacji obsługi samochodów

Budynek serwisu samochodowego w Lubinie, w którym wykonano posadzkę epoksydową Bautech.

 

Ścieżka diagnostyczna SKP

Epoksydy są doskonałe dla urzędowych Stacji Kontroli Pojazdów, SKP, na ścieżki diagnostyczne, "recepcje bezpośrednie" ASO.

 

Podnośniki kolumnowe

Powłoki żywiczne Bautech (system SL) wytrzymują punktowe naciski generowane przez podnośniki serwisowe, jak te najczęściej stosowane - kolumnowe - na zdjęciach.

 

Stanowisko serwisowe

Stanowisko serwisowe wykończone gładką posadzką żywiczną Bautech - zobacz dostępne kolory.

 

Wyważarka demontażownica do kół

Masa wyważarki do kół i demontażownicy do opon + ruch stóp ludzkich wokół maszyn - wszystko to epoksyda wytrzyma.

 

Podłoga auto-serwis

Posadzkami wykonywanymi na miejscu łatwo "otoczyć" wbudowane w podłogę urządzenia (podnośnik, kanał, szarpak, rolki). W przeciwieństwie do posadzek prefabrykowanych (kafli), które wymagają docinania.

 

 

Auto na rolkach

Auto na ścieżce diagnostycznej dużego ASO. Otoczenie: powłoka epoksydowa Baupox®.

 

 

Warsztat mechanika elektronika pojazdowa 

Ślady opon na posadzce - każdy większy auto-serwis powinien posiadać myjkę do podłóg. Żywice łatwo zmyć.

 

 

Brudna posadzka

 

Zadaj pytanie

 

 

  NASI KLIENCI

  • logos_01-07.jpg
  • logos_02-06.jpg
  • logos_03.jpg
  • logos_04-05.jpg
  • logos_04.jpg
  • logos_05.jpg
  • logos_06.jpg
  • logos_11.jpg
  • logos_12.jpg
  • logos_17.jpg
  • logos_19-19.jpg
  • logos_19-23.jpg
  • logos_19-24.jpg
  • logos_19.jpg
  • logos_21.jpg
  • logos_22.jpg
  • logos_26.jpg
  • logos_27-32.jpg
  • logos_27.jpg
  • logos_29-34.jpg
  • logos_29.jpg
  • logos_30.jpg
  • logos_36.jpg
  • logos_38.jpg
  • logos_39-43.jpg
  • logos_39.jpg
  • logos_40.jpg
  • logos_42.jpg
© 2018 Wszelkie prawa zastrzeżone. BAUTECH sp. z o.o., ul. Staszica 25, 05-500 Piaseczno k. Warszawy tel. 22 716-77-91, fax 22 716-77-90 NIP: 522-000-09-96, Regon: 012547108, KRS nr: 0000166495 Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy KRS kapitał zakładowy: 51 000 PLN numer rachunku bankowego: PKO BP S.A. 57 1020 1068 0000 1502 0146 4957

Google+ | projekt i wykonanie: agencja interaktywna Intermedium.pl